Jan 21, 2010

Hati Seorang Sahabat




Dear Ab,
Aku sangat bersyukur, Allah temukan kau dengan aku..
Kau banyak ajar aku macam mana a good muslimah should behave,
Sometime,
Aku terharu sangat..bila kau percaya aku lebih dari aku percaya diri aku sendiri..

Bila aku kata "aku tak boleh ab"
Kau selalu jawab "kau boleh Damia! aku percaya kau boleh!"

Ab...Ab...
How grateful I am to have you, to know you and to meet you...
Jadi jangan selalu menangis,
Sebab bila kau menangis, kau buat aku yang susah nak keluarkan air mata ini, menangis sekali...



Aku admire kesabaran kau..
Sesuai dengan nama kau..Sabirah,
Semoga Allah sentiasa lindungi kau,
Kuatkan hati kita bila ujian menimpa, dan semoga persahabatan kita sampai Akhirat..

Aku sayang kau kerana Allah,
InsyAllah..

Ikhlas,
Damia

1 comment:

NURILHAM said...

femes kak aby..
hoho

Post a Comment